Thursday 4 October 2012

Testimoni Pengguna Produk Krem Melati Uv Whitening ...

Elyana ~ Klang
terbukti keberkesanannya...sesuai dengan kualiti dan harganya yang amat berpatutan...


Norbalqis ~ shah alam
sememangnya terbukti ...setelah 7 hari mengunakannya...kesan jeragat dan tone warna kulit saya kembali spt dulu...

Rashidah  ~ bangi
produk yg amat hebat dan terjamin keberkesanannya....mengagumkan!!

lina  ~ jasin
saya memang puashati dengan produk nie...kulit wajah semakin jelita...i luv this melati krem!!

Pn Rahayu ~  Putrajaya
"produk Melati memang bagus sekali...amat menakjubkan saya serta ahli keluaga....skrg saya pula menjadi dealer untuk mensyorkan pada rakan2 dan  sanak saudara...tq...Melati Krem!!! "


 Farah ~ damansara 

"setelah pelbagai jenis produk saya gunakan sehingga angka RM++++ namun masih juga masalah kulit wajah tidak selesai ... dan kini saya telah mencuba produk Melati Uv Whitening rasanya amat berbaloi dengan harganya yg berpatutan " ....

fattehah ~ gombak 

"memang special krem ini ;makin hari kulit wajah saya makin menawan"

pn fauziah ~ kuantan
 " selepas menggunakan krem nie terasa kulit wajah semakin gebu dan terasa anjal"........ 


maria ~ baling , kedah
"ramai teman2 i dah gunakan krem nie...macam kurang percaya plak!!...namun i teringin cuba memakainya...terkejut i..!!! sebelum menggunakan produk nie wajah i kelihatan kusam tak bermaya...namun setelah memakainya dalam beberapa hari...wajah i kelihatan bersih dan memberikan keyakinan untuk berhadapan dengan kawan2...." i luv this product....mmuuaahh!!!

raudhah ~  shah alam
"memang terbukti keberkesanannya....mengkagumkan(awesome)....kawan2 memuji wajah i...terima kasih Melati!!! ..."


pn latipah ~ petaling jaya
"pada mulanya..teman saya yang mengunakan produk nie...saya rasa kagum dengan wajahnya selepas menggunakan krem melati nie..dan setelah saya dapatkan krem melati dan cuba memakainya...alhamdulilah wajah saya kelihatan cerah dan ceria selalu...terima kasih krem melati!!...
ana~ melaka  
" kwn sy introduce krem nie...so far i pakai memang kulit i licin...pada i krem nie memang best lahh!!..."

najwa  ~jengka
"dah banyak produk sy pakai...tp tak berhasil mencerahkan bekas sunburn diwajah..skrg setelah gunakan krem nie..tiada masalah sunburn lg.

Kak Su ~ bukit kayu hitam , kedah
.."alhamdulilah...setelah menggunakkan produk melati nie...banyak perubahan pada wajah yang dulu berjeragat dan berminyak...sekarang tidak lagiii...."


Mas ~ peniaga , kota bahru
"saya tak sangka wajah saya boleh menjadi bersih dari jeragat dan cerah berseri ..."


Syaidatul Akma ~ kepong , selangor
"teruja setelah saya menggunakkannya "


Cik Ayu ~ student , kuala lumpur
"produk nie memang berkesan terima kasih pada kawan saya yang mengsyorkannya"...


Pn Hanim ~ surirumah, nilai
"dulu wajah saya banyak terdapat jeragat disekitar pipi...dah pelbagai jenis krem dan produk saya  pakai namun kesan jeragat masih kelihatan...setelah diperkenalkan oleh teman untuk menggunakan krem Melati ini...wow dalam seminggu sahaja kesan jeragat tadi sudah tidak kelihatan".....


Pn Azimah  ~ batu pahat , johor
"mmm memang bagus sangat,sebulan sahaja saya menggunakannya ramai kenalan telah memuji perubahan pada wajah saya..."


Pn Azie ~ pensyarah , seremban
"pada awalnya saya berasa kurang yakin untuk menggunakan krem melati ini...setelah mencuba selama seminggu, alhamdulilah terpesona dengan kulit wajah saya yang dahulunya kusam..."


Pn Norazlin ~ finance adviser, kulai
"kagum melihat wajah sendiri...rakan-rakan memuji wajah saya halus macam kulit telur..mmm terpesona dibuatnya...dan saya mempromosi pada kawan-kawan sekerja untuk menggunakannya..."


dan banyak lagi..testimoni pengguna yang berpuashati menggunakan produk ini.... 
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

No comments: